Monday, August 11, 2008

HARI RAYA KEEMPAT BLN 10 NI !!!




Woi paktam..sham..ijan..wapat..rizal..balah..mid..wan..iju...jom kita set gi kelaut bulan sepuluh ni lapas raya la...mungkin raya keempat atau kelima...tapi kena tempah bot awal la..murah ja dalam rm400 ja sebuah bleh naik enam orang...kita gi Yan la...naik kat KOla Dulang...member aku selalu gi bleh kita set skali ngan dia..banyak tekong bot dia kenal kat situ...tapi kena bawa motor elok skit la...kalo jadi bagitau aku nak set bot ngan masa awal skit.... nanti x da bot plak...time tu la kita semua cuti....aku lagi beres bini aku dok dalam pantang time tu.......wei paktam aku nak abu Gasia la...mu replay comen 2 letak la skali ngan gambar motor......mu cita kot sham sama...

1 comments:

Anonymous said...

ok. set ja..

EXTREME FISHING © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute